Jobb och sånt

Är inne och jobbar extra idag. Fasligt morgontrött satte jag mig i bilen, diggade till radion och kom fram till arbetet i Solna i god tid. Det var både bra och dåligt. Bra, för att jag inte behövde stressa. Dåligt, eftersom jag skulle jobba i Huddinge. Bara att vända och köra till andra sidan stan.


Postat av: Teresa

*Skrattar kluckande* Du verkar vara lika förvirrad som jag, fast helt säkert av helt motsatta anledningar ;) Ett under att jag inte tappat bort mig själv, vissa stunder blir det helt blankt i huvudet och jag minns ingenting...Uttrycket "minne som en guldfisk" är inte längre roligt, mest oroande.

Kram

2007-10-13 @ 12:37:53
URL: http://teresafagersta.blogg.se
Postat av: Alexandra

Jag skrattade också gott :-) samtidigt som jag insåg att det är PRECIS sånt som jag skulle kunna göra...ehum...har gjort...åkte en gång till Enköping bara för att inse att mötet var i Stockholm...så det vara bara att åka tillbaka...

2007-10-14 @ 16:57:25
URL: http://www.alexandra.st

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0