Life becomes me

Hon verkar gilla mig på riktigt. Jag ska ha tilltro till det. Jag ska göra det som alla andra människor verkar klara, jag ska pröva något nytt och tryggt i lagomlandet. Märkligt ändå, jag som inte tror på förändringar. Men det spelar ingen roll nu. Inte längre. Förtjusning. Kär. Lek. Ska inte hållas tillbaka.

OCH NU FÅR JAG GIFTA MIG HUR JAG VILL! Moderaterna beslutade tidigare idag att säga ja till en könsneutral äktenskapslagstiftning! Hurra!!! Äntligen gör de något vettigt av sitt ledarskap.


Postat av: V

Jo till slut fick de till det...moderaterna. Men då var det banne mig ett riktigt fantastiskt beslut! Heja!

2007-10-28 @ 23:55:13
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0