Gala!

Det vankas Qx Gaygala i februari och jag som är mina i-landsproblem trogen, har varit bekymrad över att mitt årliga sällskap kommer vara nyförlöst och därmed prioritera sin avkomma framför mig. Nu har jag iallafall bokat galabiljetter och fixat ett värdigt sällskap som också fattar hela grejen med att klä upp sig till tänderna och sippa champagne. Fram för fler såna traditioner! Bilder från tidigare år:

2006


2007


2008


Postat av: Fia

Vilka fina galabrudar ni är! Tur att det löste sig med sällskap till nästa gång. Är det lika festligt som det ser ut på bilderna? Det ser verkligen mysigt ut. Brukar det vara mingel och middag, eller är det underhållning också?

2008-12-19 @ 17:57:57
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0