Kvällens dokumentär


Jag har aldrig fäst något större intresse vid Britney Spears, men såg ändå den omtalade dokumentär som visades på TV4 ikväll. Jag väntade mig inte att bli berörd. Hon sa en del saker, som innehöll betydligt mer djup än media velat visa att hon innehar. Det fick mig att tänka på det gamla talesättet, att det som inte dödar, det härdar. Fast det verkar som om det är tvärtom. Det enda som dödar är att man försöker härda sig själv. Att man gör sig själv hård, till en maskin utan känslor.

Postat av: Alexandra

Håller med, jag blev berörd jag med. Det var nyttigt att se stjärnlivet från insidan men också att det i vissa fall inte är så stor skillnad på hennes rädslor och problem som mina. Sen var det nästan kusligt hur vissa saker och sättet hon sa det påminde om A...

2008-12-07 @ 01:21:29
URL: http://www.alexandra.st
Postat av: Fia

Jag håller också med. Jag har alltid tyckt att hon har varit speciell, tror att det är något i hennes blick som gör att hon alltid har känts som en riktig människa och inte bara en produkt i den ytliga nöjesbranschen. Sen måste hon vara oerhört stark som orkar resa sig efter den ena snytingen efter den andra.

2008-12-07 @ 18:43:16
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: brita

satt som klistrad. vilket liv, förvridet och nästintill groteskt.



love her

2008-12-07 @ 22:12:15
Postat av: V i c k t o r i a

jag missade något!

2008-12-07 @ 22:47:33
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0