One of those days

Och eftersom jag är hudlös är jag också lipig. Hudlös betyder egentligen lipig. Jag lipar åt att jag är hemma hos mina föräldrar men att de inte är här (eller kanske snarare för att jag är trettio år gammal och måste klara mig själv). Jag lipar åt att telefonen är så tyst (men tro mig, jag skulle lipa om den lät också för jag vill egentligen vara ifred). Jag lipar åt att jag och fina vänner aldrig hinner prata om viktiga saker längre och sen lipar jag igen över att jag vill ha sällskap. 

Så, hur har din dag varit?

Postat av: Fia

Ibland kan det vara skönt att låta allt svämma över, för man samlar så mycket på hög och behöver lätta på trycket nån gång.

2008-12-01 @ 20:20:06
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Känner faktiskt likadant idag...möjligen bortsett från att telefonen gärna får ringa...kramar

2008-12-01 @ 20:52:22
URL: http://www.alexandra.st

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0