Dagens notis

Fem och en halv timme vaken söndag och jag tycker så mycket om. Annars är jag ganska trött, bakis och hasar runt i myskläder. Imorgon långklänning, håruppsättning, mycket glitter och ännu mer skratt. Hej gaygalan, det ska bli kul att gå till dig! Ni som inte är där kan ändå se spektaklet på TV4 på torsdag.

---------------------------------------------------------------------------
Tre av fyra kvinnor fejkar, läste jag i en tidning idag.
Det kändes för tragiskt för att ens kommenteras.

Postat av: johanna

Å vad avis jag blir!!! Jag vill oxå gå på gala i finklänning! Hoppas verkligen att vi får se ett bildbevis på skönheten sen :)!

2008-02-03 @ 18:15:01
URL: http://johannaagnes.blogg.se
Postat av: Helene

Hördudu, hoppas du får en trevlig dag imorgon men så länge får du passa på att njuta i mjukisbyxorna...*s*
Kram så länge

P.S Vi måste nästan boka en dag snart...

2008-02-03 @ 20:16:48

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0