På väg

Hm, mitt bloggande finner ingen hejd men det blir ju tomt nu ett tag. Jag ska åka till Kambodja. Om ingen är tillräckligt avundsjuk än så vill jag gärna tillägga att det är ett spa-hotell vi ska bo på och jag tänker iallafall få massage varje dag. Minst. Imorgon klockan 15 finns jag på plats på arlanda, med bästa vännen vid min ena sida och ett glas champagne vid den andra. Sen kan resan börja. Kanske att jag bloggar ett semestervykort under resans gång. Vi får se. Min egen dator får iallafall parkera hemma. Jag behöver lyssna till tystnaden.
image60

Postat av: Anonym

Suck, jag är då avundsjuk. Ska ut i -10 å snöyra till bussen, som säkert är sen... *småpatetisk*. Trevlig resa!

2008-02-28 @ 11:50:10
Postat av: Jenny

Hoppas du får en helt underbar resa och att du kommer tillbaka med härliga minnen! Bli knådad, solad, badad och lyssna på tystnaden...avundsjuk? Jag? Nääää inte då ;)

2008-02-28 @ 19:22:58
URL: http://balansgang.blogspot.com/
Postat av: malin

JÄTTEAVUNDSJUK !!!! Ha det så otroligt härligt.
kram

2008-03-03 @ 10:46:40
URL: http://mallanp.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0