Lördag faktiskt

Här dåsade man runt utan något att göra på jobbet och så plötsligt ramlade det in ett akutlarm. Nu är alla sinnen klarvakna. Det är den typen av växlingar jag älskar med mitt jobb. Jag arbetar som bäst under press.

Pratade med några arbetskamrater vid ett skiftbyte häromdagen. Generation äldre som tydligen inte fattat någonting. "Har du inte fått dig en rejäl karl än?" frågade en av dem. Jag vet inte om det var ordet rejäl eller ordet karl som fick mig att sucka högst inombords.

"Nej, men jag älskar en kvinna med den snyggaste rygglinje världen skådat. Hon har de mjukaste läpparna, de skönaste händerna, fina glädjelinjer runt ögonen och massor av vackra ord att berätta."

Det skulle jag förstås ha svarat. Kom jag på i efterhand.


Postat av: Helene

Nu har vi verkligen inte pratat ordentligt på ett tag...shit, vad har jag nu missat??? Någonting närmare de 100% anar jag...*ler*

2008-01-20 @ 12:00:59

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0