Trött morgon

Hade svårt att sova inatt vilket resulterade i att jag hade mycken tid att reflektera över min tillvaro och vad jag prioriterar. Är trött på det artificiella. Är trött på att hålla vänskaper på internetnivå, men inser att det ibland är allt som hinns med. Men jag vill hellre ses över mat eller ett glas vin. Jag ska sluta säga "vi hörs om saken" och istället säga dag och tid för umgänge, hur långt in i framtiden det än må bli när man försöker samköra livets almanackor.

Och förresten hann jag med att tänka på min kommande födelsedag, den där jämt fyllande som orsakat en del magont bara jag tänkt orden fest och värdinna. Jag kommer att göra det på mitt alldeles egna sätt. Och det kommer bli så bra så!

Godmorgon! Nu somnar jag om.


Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0