Bergen är staden där det aldrig slutar regna

Dubbla arbetspass tre dagar i rad, minskar onekligen mitt internetberoende. Jag trivs med uppgifterna men kastar mig i säng så fort jag får chans att sova. Vet ni förresten var ordet stress kommer ifrån? Det är när man böjer materia så hårt så att den aldrig blir likadan igen. Hm...

Men idag lever jag i en kvarlämnad känsla. Den värmer och påminner mig om att det finns mer. Berörd nog inuti att längta utanpå.


Postat av: Vicktoria

Det är sådan jag känner mig; böjd till oigenkännlighet...



Snart får du vila, Annelie.



Kram, V

2008-06-22 @ 21:57:01
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Jenny

Intressant det där med stress. Man kan pressa sig något enormt men när det brister då märker man att något föralltid är förändrat inom en. Plötsligt inser man vad ordet "stresskänslig" innebär.

2008-06-23 @ 12:50:53
URL: http://balansgang.blogspot.com/
Postat av: Martina

ja, just så är det!



hur orkar du?









2008-06-23 @ 19:22:48

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0