Still in the heat

Det borjar narma sig slutet pa resan. Om allt gar som det ska sa kommer jag hem lagom till schlagerfinalen. Nagra tecken pa att man blivit odraglig under semestern och har en hard landning i verkligheten att vanta:

* Man tycker att det ar okej att ha en liten spanning i axeln eftersom man annu inte fatt sin dagliga massage.
* Man tycker att det ar lite kallt i havet nar det sjunkit till 25 grader.
* Man surar ihop over att personalen inte diskat ur ens tandborstglas pa morgonen.
* Man tycker att nagon borde oppna dorren till ens hotellrum, eftersom de gor det overallt annars.

Kan gladja min omgivning med att jag gatt en halvdagskurs i kmersk matlagning!! Jag kommer hadanefter servera handrullade varrullar med valfritt innehall. Fish Amouk kommer aldrig mer lagas eftersom det innebar en timmes hackande och malande av lok och kryddor. Men jag har iallafall bildbevis pa att det ar gjort! Nasta gang jag sitter vid en dator ar det pa hemmaplan. Vi ses da.



Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0