Ännu en möjlighet stannar vid vänskap

På allmän begäran, en uppdatering om min dejt i Göteborg. Det spelar ingen roll hur snygg och trevlig en kvinna kan vara tydligen. Har jag inte hela hjärtat som insats, så är det inget för mig. Och mitt hjärta befann sig på annat håll. Jag vet hur det ska kännas. Jag vet hur det är. Jag vet att hon inte är det. Jaja, vad är en bal på slottet och jag slipper undan ett långdistansförhållande. Man kan se allt från den ljusa sidan.
image81

Postat av: Vicktoria

Det är bra. Du vet hur du vill ha det. Det är inte alla som har sinnesnärvaro nog att veta det ens...

Kram, V

2008-05-04 @ 00:38:36
Postat av: malin

så kan det vara ibland, trist nog. I alla fall när man önskade att man trillade dit ordentligt..
Det är ju så härligt med L O V E

2008-05-04 @ 11:45:05
URL: http://mallanp.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0