Filifjonkan som trodde på katastrofer

Det är inte helt enkelt att bortse från en oro man haft en stund varje dag, under en längre tid. Men insikten gör människan starkare! Det finns inte det gamla och det nya livet. Inte på det sättet att de är separata händelser. Allt vi är med om i vårt liv påverkas av det som varit.

Idag tänkte jag att det är nu du stänger av mig och går din väg. Förberedde mig. När jag vågade möta din blick var du fortfarande kvar. Du säger att du älskar mig och jag försöker att tro. Tro mig när jag säger att jag försöker att tro.

image97

Postat av: malin

Våga !! Livet blir ju mycket mer spännande så.

2008-05-14 @ 18:46:02
URL: http://mallanp.blogg.se
Postat av: Vicktoria

insiktsfullt och tänkvärt aven om jag ännu inte nått samma punkt ännu.

ett liv, annelie... LEV!

Kram

2008-05-14 @ 22:23:00

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0