Heteronormativitet

Dagens mest fåniga mailkonversationen mellan min arbetsgivare i Norge och mig:

Jag: Hej, kan ni skicka mailet igen, det var tomt på text.
Svar: Då får du allt be din man justera inställningarna för din e-post.

1. Hur kan man förutsätta att jag har en man eller ens ett förhållande?

2. Varför skulle jag inte klara det själv?

Man upphör aldrig att förundras över folks dumhet. Ungefär som Helene skrev här.

Postat av: brita

svaret kommer bli värt pengar en dag

2008-05-22 @ 15:11:40
Postat av: martina

Så är det. Trots att vi lever 2008.

2008-05-22 @ 16:00:20
Postat av: Tomas

Haha.. Obetalbart.. Naturligtivs är det sjukt korkat men samtidigt väldigt väldigt roligt att det fortfarande finns personer (främst män) som tror att vissa (främst kvinnor) inte klarar av tekniska prylar..



Dagens bästa och det tackar jag dig för..

2008-05-22 @ 16:17:45
URL: http://tr3tton.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0