Norrtälje tur och retur

Jag är barnledig och hade lite långtråkigt imorse, så Hjalles mammor sa åt mig att komma dit och ha långtråkigt tillsammans. Givetvis, sa jag och hoppade in i bilen. God mat, bebismys, glass och konversation och så blev jag visst kvar ända till kvällen. Jag tycker så mycket om människor som inte gör det svårare än så, när det faktiskt inte är det. Att umgänge inte är något projekt i motvind.

image96

Postat av: Vicktoria

ni är väldigt fina!

kram

2008-05-13 @ 23:50:44
URL: http://vick2ria.blogg.se
Postat av: martina

:)ofta är det det lilla som höjjer tillvaron. Vilket kalas du haft :D

2008-05-14 @ 10:14:17
Postat av: ....

...vad är det med mig och stavning...

2008-05-14 @ 10:15:23

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0