Stadig

Äntligen dansar min själ. Fötterna glider över parketten och jag är lycklig. Så jag håller om mig lite och säger att: se, jag sa ju att allt skulle bli bra. Och så har det blivit, för jag är inte rädd just nu. Jag hittar saker som jag tappat bort - framför allt balansen. Varje ord, varje erfarenhet, varje tveksamhet och passion, vågar jag andas och känna.

Postat av: brita

Anneli! har du väninnor som är småbarnsmammor? vill du be dom att gå in på min blogg o svara på mina frågor, vore så nice!

kram

2008-05-12 @ 19:56:08
URL: http://www.lebrit.blogg.se
Postat av: tea4two

Har följt dig ett tag nu, lite väl deppigt där ett tag.
Kul och se att du verkar vara på väg tillbaka.

2008-05-13 @ 19:59:52
Postat av: Annelie

tea4two: nu blir jag fasligt nyfiken på vem du är. Antingen känner du mig väldigt väl med det namnet du valt, eller så träffade du bara väldigt rätt :-)

2008-05-13 @ 22:32:03
Postat av: tea4two

Nää, det var nog en lyckträff, men jag blir lite nyfiken.

2008-05-14 @ 11:02:38

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0