En GOD semester

Jag har spenderat förmiddagen med att tvätta och läsa ikapp bloggar. Jag använder mig av bloggkoll och ni har sannerligen skrivit flitigt de här veckorna. Tänk att två veckor kan kännas så länge när man reser bort, jag har kommit hem till en ny årstid och julpyntningen på Arlanda kändes märklig att se.

För övrigt undrade jag varför en kjol som passade i somras fastnade på låren sista semesterdagen. Vågen här hemma gav mig svaret. Herregud. Så här mycket har jag inte vägt sen Emma var nyfödd a´la 10 år sen. Men det är ju inte mitt fel att de serverade pannkakor med chokladsås till frukost på hotellet. Dags att förnya medlemsskapet i Aftonbladets viktklubb.

Postat av: martina

Vilken frukost !

Några extra promenader så är du nog i form igen :)

2008-11-06 @ 14:41:03
Postat av: Johanna

Haha...ja det är sannerligen semesternas baksida...att bli ovän med vågen när den är slut! Men men, det goda med allt vad semester innebär överväger trots allt :)!



Det låter iaf som att ni haft det suuuper. Nu vill jag se lite bilder!!!



Välkommen hem!

2008-11-06 @ 15:15:38
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0