Testperson finnes

Blev uppringd från kvinnohälsan på mitt jobb nyss, hade fullständigt glömt bort att jag anmält mig till en studie. Så på onsdag ska jag börja testa med ägglossningsstickor för att matcha in provtagning på rätt dag. Kan ju vara kul att se om kroppen fortfarande funkar tio år efter förlossningen.

Det här med bebisar. Tanken om dem finns ju.

Postat av: Teresa

Jag har längtat bäbis så länge, vi var precis på väg att försöka skaffa en till när vi skilde oss. Tur att jag har vänner runt om kring som har små som jag lånar så ofta jag kan. Bästa vännen har en tre-åring och ett tvillingpar som strax blir två år, när jag är med alla tre känner jag att jag kanske inte orkar med egna småttingar.

2008-11-07 @ 15:43:40
URL: http://teresafagersta.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0