Lördag som i helg

Lördag förmiddag och snart ska jag och dottern iväg. Hon tränar Capoeira, en brasiliansk kampsport som är en blandning mellan dans, karate och gymnastik. Det är så häftigt att man blir sugen på att hoppa in själv! Dansen skapades av brasilianska slavar för att dölja förberedelser till uppror. Dansinslagen användes som en täckmantel för kampsporten. Här ser ni ett exempel:


Postat av: Lotta Thell

Det där låter verkligen häftigt och bra som tjej att kunna försvara sig fysiskt också. Det är mindre häftigt med mina böcker. Tyvärr är det så att jag är den som får minst pengar om några alls för mina böcker och dessutom mer än ett år i efterhand. Hade jag tjänat lika mycket som förlagen gjort på mina böcker skulle jag ha det bra nu. Därav frustrationen.

Tack för alla dina kommentarer, dom gör livet trevligare vilket kan behövas just nu. Jag brukar inte vara depressiv överhuvudtaget men det har varit lite för otryggt och elakt lite för länge, ber om ursäkt för det.Hoppas ni hade det bra på dotterns träning. Mvh Lotta Thell

2008-10-04 @ 13:20:16
URL: http://lottathell.blogg.se/
Postat av: Johanna

Coolt :)! Det ser riktigt kul ut!



Får man dessutom en så där schysst kropp på köpet så skulle jag inte tveka en sekund att börja, haha!

2008-10-04 @ 13:24:52
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad roligt din dotter måste ha. Önskar själv jag skulle kunna vara med, men med min kropp, vighet och flås, så ser det mörkt ut.

2008-10-04 @ 21:43:21

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0