Och det här gäller INTE gårdagens dejt

Jag tänker att jag inte borde skriva om hur trevligt jag haft idag, MEN JAG KAN INTE HEJDA MIG. Nästan alla människor jag möter och finner intressanta är redan involverade med någon. Eller, redan involverade med flera. Och visst fan har människor rätt att vara polyamorösa, mångsexuella eller trippelfryppelaktiva, men JAG är ju så jävla hopplös och otrendig som känslomässig varelse så jag har bara lyckats med att vara kär i en samtidigt. Missförstå mig rätt. EN partner är liksom ett sabla jobb för mig. Börjar hjärtat att bulta så gör det också det rätt hårt. Om det är så att jag slukar kärleken med hull och hår eller om den slukar mig, låter jag vara osagt.

Postat av: Vicktoria

men så är ju du osedvanligt bra också.



och jag är förbannat trött på

människor som gör "knulla fel"

till en jävla konstform.



gigantisk kram, v

2008-10-17 @ 00:00:12
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0