Less på ord

Jag har inget mer att ge, inte idag. Om andra är tysta så tänker jag också vara det. Jag strejkar nu, från alla behov att uttrycka mig. Jag önskar att jag kunde strejka från mig själv också för det här är inte min bästa sida.

Postat av: Jenny

Ja dessa jävla ord som man brottas med i och omkring en! Och allt folk säger och vad man själv säger och det är både underbart, inspirerande och en plåga! Och skriva vill man och ändå inte. Skönt ibland att bara ta paus och kanske komma tillbaka i hundraåttio...eller inte. Hur som..det kanske inte alls vad var ditt inlägg handlade om men nu fick jag ur mig mitt iallfall. Tack för kaffet! ;)



Kram

2008-09-26 @ 14:50:54
URL: http://balansgang.blogspot.com/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0