Norge nu igen

Har anlänt Oslo för jobb över helgen och blivit placerad på ett kristet gästhus. Hoppas jag får mycket jobb så jag slipper se det här torftigt inredda rummet mer än nödvändigt. En säng och en bänk med en bibel, är vad som erbjuds. Gemensamt kök och toa i korridoren. Iskallt är det också, man ska väl plågas i Jesus anda.

Annars är läget aptrött och bakis. Har inte vågat kika i väskan än, som packades mitt i natten under alkoholpåverkan. Jag har garanterat glömt mitt älskade te, vad mer som saknas återstår att se.

Imorgon ska jag tydligen jobba på en neurologisk barnavdelning. Det ska iallafall bli spännande.

Postat av: malin

Det låter som det kunde varit jag...Jag har också stått mitt i natten och packat väska inte helt stabil. Men det finns säkert goda teer i Norge också även om det är ett U-land i vissa avseenden.

2008-09-18 @ 13:33:51
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: V i c k t o r i a

Du är så modig!

2008-09-18 @ 22:53:38
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0