Skogsmulle

Har blivit en sucker för skogspromenader, vilket kan verka oroväckande, men jag har i alla fall ingen Golden Retriever.

Postat av: Helene

Det har inte jag heller men familjen o jag var faktiskt ute i skogen idag.

Gissa vad jag kom hem med?

1 hel kantarell =)

Inte mycket att göra med den men nästa helg får det bli svampjakt utan barn.



Kan vara åldern, vännen...s



Och nej, förresten, inte den tiden än, snarare halvvägs dit(ang. kommentar)

2008-09-13 @ 19:07:26
Postat av: martina

men skogspromenader är ju underbara, speciellt nu på hösten. När träden skiftat färg, just innan löven fallit... :D

2008-09-13 @ 21:35:44
Postat av: Alexandra

Jag har faktiskt nyss köpt mina första gummistövlar på jättelänge...bruna med rutmönster :) Jag kanske är på väg dit jag med :)

2008-09-14 @ 10:37:01
URL: http://www.alexandra.st

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0