Betraktelse


Vi valde att promenera hem genom stan i natt, längs kajen. En temperaturmätare visade att det var 28 grader ute. De här mjuka sköna varmdagarna. När havet ligger stilla och vattnet är ljummet och klart. Då man ligger på sin solstol och läser och dricker vatten. Kastar sig ut i vågorna och stannar till för att titta på färgglada fiskstim. Hur man sen får bikinin full med sand när man ligger i vattenbrynet och låter tankarna vandra.

Nu har jag fått vila. Jag har vaknat till den näst sista dagen och känner mig lugn inombords. Idag ska jag glida fram genom timmarna utomhus. Glida nöjd och lugn och tänka snälla saker.

Postat av: V

Du säger det så bra och jag önskar att jag var på samma plats som du.



Kramar

2009-08-22 @ 23:12:17
URL: http://här

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0