Busted!

Det här är Jonas Walden som bor i Åby, var det nu ligger. Det är oklart varför han har solglasögon på sig mitt i vintern, det känns oerhört trendkänsligt i kombination med rosa skjorta. Jonas verkar väldigt gärna vilja ha kontakt med Annelie Hansson i tv-programmet Paradise Hotel och eftersom hon, liksom jag, bor i Stockholm så anser han att vi troligen är en och samma. Jag är trött på att få sms/mms från den här karln som inte verkar vilja fatta den bistra sanningen om min alldagliga person, så vad gör jag? Hjälp mig nu då.


Postat av: M

ge han din bloggadress, hälsa honom välkommen som läsare :)

2009-12-03 @ 07:17:35
Postat av: Johanna

Hur jobbiga kan folk vara eg??? Håller med ovanstående att ge honom adressen hit!

2009-12-03 @ 08:08:39
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Teresa

Ge mig numret så ska jag ringa och läsa lusen av honom. Han kan få ut för all ilska jag känner gentemot pervot som stirrar på mig varje dag. (Kanske du kan ringa min idiot så ringer jag din ;))

2009-12-03 @ 09:17:57
URL: http://teresafagersta.blogg.se/
Postat av: Vicktoria

Haha, gud så roligt. Ja att byta idioter - vilken galet skön idé. Härligt med ombyte liksom.



2009-12-03 @ 22:48:42
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Anna

Finns det sådana män än? Med rosa skjortor och allt? Jag trodde att de var utrotade. Jag vet inte så mycket om män inte.

2009-12-05 @ 00:27:34
URL: http://www.annastilla.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Jag är lite intresserad av hur du fick tag på bilden...skickade han över den? Stackars kille. Han är ju inte så jävla smart...

2009-12-07 @ 01:10:05
URL: http://cesandthecity.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Hej! Ja vart så full i skaratt när ja såg ditt inlägg! Tycker synd om dej att du fått nån knäppskalle på halsen.. men är ändå glad att han inte hittat nått nr till mej personligen:-)

Kram/ Anneli Hansson

2009-12-15 @ 01:19:03
URL: http://[email protected]
Postat av: Alex

Vilken fullträff!

Googlade den här idioten eftersom han trackaserat sig med sina sms och mms i flera år nu.

Har han slutat trackasera dig eller fortsätter han bara?

2010-09-19 @ 16:08:52
Postat av: Elin

Hej, jag har oxå blivit utsatt av den här idioten, slutar han någonsin?

2010-10-29 @ 16:39:42
Postat av: Anonym

Känner två som blivit utsatt samt blir utsatt av den killen. Har du blivit av med honom? och hur isf? lite jobbigt att han bor i Åby och vi i Norrköping som ligger 1 mil ifrån Åby...

2010-11-04 @ 22:37:34
Postat av: Annelie

Jag slutade helt enkelt svara på hans sms/mms, som ständigt innehöll irriterande följdfrågor. Efter ett tag gav han upp och jag har inte hört av honom på flera månader. Tack och lov.

2010-11-05 @ 01:02:40
Postat av: Ola

Hahaha! Grabb-stackarn skickade just ett SMS till min sambo och påstod sig ha hennes mobilnr i sin mobil och undrade vem hon var... Googlade hans namn och hittade honom här. Verkar vara en väldigt ensam och tragisk människa.

2010-12-06 @ 14:05:14
Postat av: therese

hej! har problem med den här mannen nu och jag blir inte av med honom. har ganska mycket skrämmande information om honom. du kan hemskt gärna höra av dig till honom, skickat ett mejl eller adda msn. [email protected]

2011-03-20 @ 20:16:22
URL: http://theresebolander.blogg.se/
Postat av: therese

har nu också problem med honom. hör av dig så kan vi prata om honom. har en del frågor:)

2011-03-20 @ 20:17:52
URL: http://theresebolander.blogg.se/
Postat av: "En annan utsatt tjej"

Hallå tjejer!!!!! Läser alla era kommentarer och blir helt chockad. Är han så jävla känd??? Han hörde av sig till mig igår. Jag fattade inte att det var något psyko förens när jag berättade för en kompis. Hon har också varit utsatt för honom och det sjuka är att han har precis avtjänat ett straff för att han förföljt, trakasserat och äcklat sig med MASSOR med tjejer. Han är precis "utsläppt" och det första han gör är att börja om på nytt. Vad ni än går svara inte på hans mess eller telefonsamtal, det är det han vill. Vad han än skriver- svara inte!!! Då får han bara mer "vatten på kvarnen". Hoppas ni blir av med honom, jag hoppas verkligen inte att han hör av sig mer till mig. Och skulle han göra något mot er, POLISANMÄL!!! Han är MYCKET VÄL känd hos polisen!



MVH

2011-03-23 @ 16:13:21
Postat av: Anonym

han har varit på mig också..

jag har polisanmält honom, rättegång kommer det att bli...

2011-03-31 @ 01:42:36
Postat av: ..

Jag fick ett sms av denna kille idag. Han körde samma version som han körde till "OLA"s sambo.. Nu har jag typ värdens panik eftersom jag hann svara på hans sms innan jag såg detta..

2011-04-19 @ 10:33:01
Postat av: Anonym

Fick precis sms av honom också :S

2011-04-22 @ 17:37:15
Postat av: Anonym

Hej. Googlade på ett telefonnummer jag fick mess ifrån nu på morgonen och hittade denna Jonas och när jag inte kände igen honom googlade jag lite till och hamnade här...som tur var. Skickar han random sms till folk eller hur "väljer" han? Ska defenitivt inte svara på messet och varna andra.

2011-05-04 @ 12:39:37
Postat av: okänd

Fick just ett sms från den här mannen. Fattar inte hur han fått mitt nummer.

2011-05-08 @ 13:33:38
Postat av: Anonym

Jag har också fått sms från den här snubben idag.. Vad fan är det frågan om?

2011-05-11 @ 13:49:24
Postat av: Ella

Jag har också fått sjuka sms. han beskriver sig själv och sina förehavanden ingående. han verkar va galen. hoppas polisanmälningarna går vägen, han ska buras in igen!



/E

2011-05-11 @ 21:38:32
Postat av: M

Polisanmälde honom för ca 3år sedan. Tog tillbaka anmälan. Har haft hemligt nr sedan dess till för någon månad sedan. Tog ca 1 månad så fick ja sms av ett nr ja kände igen det var han. Bara att bytt nr igen. Ångrar att ja tog tillbaka anmälan.

2011-05-23 @ 22:02:58
Postat av: *****

Det här djävla pulvret skickade massor sms (och den där rumpfula mmsbilden med rosa skjorta) till mig för något år sedan. Han ringde även och och talade in telefonsvararmeddelande på min mobil. Allt slutade när jag hotade med att polisanmäla honom.



2011-06-08 @ 20:04:31
Postat av: W

Han har ringt mig 50 gånger idag och säkert skickat 100 sms sen igår! Fler i samma sits just nu? Funderar på polisanmälan.

2011-07-06 @ 13:53:42
Postat av: besviken tjej

Jag fick ett sms från "undrande kille" idag och googlade lite och hamnade här... Nu känner jag mig inte särskilt speciell längre och dessutom har jag aldrig gillat killar i rosa skjorta:(

Tack för tipset girls!

2011-07-12 @ 22:23:01
Postat av: utsatt

Detta är inte klokt, fick också ett sms idag. Han skrev att han hade mitt nr och frågade om vi träffats på krogen eller fest. Jag ger bara bort mitt nr till vänner så förstod att det var något fel. Kan man polisanmäla även fast det bara var ett vanligt sms? Han har ju ändå kollat upp numret.

2011-08-28 @ 23:49:41
Postat av: Emelie

Hej! Jag fick samma sms nu precis, och det är andra gången det har hänt mig (annan kille för typ ett år sedan). Tack för varningarna!!!

2011-09-04 @ 16:52:38
Postat av: Anonym

hjälp jag med!

2011-09-10 @ 11:51:46
Postat av: zandra

jag har också blivit utsatt. Men när han nämde min sambo..... där gick gränsen hör han av sig igen ska ja polisanmäla snälla gör de ni med!!!!

2011-09-11 @ 14:07:23
Postat av: Zandra, men en annan då

Jag har oxå blivit kontaktad här i helgen. Kör han i alfabetsordning?!

2011-09-12 @ 17:02:15
Postat av: Hannah

Han skrev sms idag o beskrev sig själv. Googlade och hamnade här. Han verkar vara en riktig skummis alltså. Nu har han inte skrivit nåt mer efter jag fråga vem fan han var o vad han ville.

2011-09-19 @ 14:50:04
Postat av: Freddie

Diggar grannens stil. Rak och ärlig. Nä skämt o sido. Min flickvän blev utsatt av ett av hans perversa sms. Jag trodde först det var en grabb hon tidigare haft en flirt med men icke, vi kollade upp namnet då vi tyckte det var konstigt att en snubbe sen hur många år som helst tillbaka bara skulle höra av sig sådär. Fick fram hans efternamn och förstod att det inte var personen vi tänkte på så vi testade en google sökning och hamnade här. Ser nu att snubben verkar ha en otroligt stor kontaktlista. Konstigt bara att ingen tycks känna vid honom. Haha. Men man måste ju ändå ge honom en liten klapp i ryggen för sitt hårda arbete! Skrattretande :)

2011-09-20 @ 04:34:47
Postat av: jessica

Jag har oxå blivit utsatt av den här sk. Karln. Otroligt irriterande att han tog reda på saker om min familj och om mig. Och skickade massa sexhistorier och naken bilder till mig. Han ringde mig flera gånger om dagen och skickade massa sms! Som tur är så har han ej hört av sig på ett bra tag nu! Jag polisanmälde han!

2012-01-04 @ 18:47:29
Postat av: Emily

Han hörde av sig till mig oxå idag via sms, men jag svarade inte o han har inte hört av sig mera som tur är. men om han gör det så polisanmäler jag honom!

2012-01-04 @ 22:56:09
Postat av: Anonym

vad är hans nummer?????? måste ha det

2012-01-05 @ 00:36:01
Postat av: Anonym

han har redan läst din blogg och du är ju anmäld??? du ljuger om honom. Finns dom som har ringt honom och det är INTE han.. Det är inte han på bilden

2012-01-05 @ 13:16:43
Postat av: Anonym

Det är visst han på bilden! Har träffat honom under en rättegång. Är inte säker på att det stämmer men Fick intrycket att han googlar bloggar typ, sen letar han upp telefonnumret till ägaren av bloggen.

2012-01-10 @ 01:55:38
Postat av: Anonym

Vill bara meddela att jag också fått följande sms av denne Jonas "tja läget ? vem e du? träffats på fest krog? dejtsajt? kram undrande kille"



jag blev fundersam då jag själv är i ett förhållande sen 3 år tillbaka och aldrig går ut på krogen.



Fick smset idag, och bestämde mig för att googla på det.

Han är alltså fortfarande aktiv

2012-01-31 @ 16:56:26
Postat av: E

Ännu en som fått samma sms som ovan... Lite läskigt, stackars människa. Har förstått att jag absolut inte ska svara vilket jag inte heller gjort. Frågar han inget mer då? Jag har ingen blogg så jag undrar lite varför han "valt" mig.

2012-02-23 @ 23:12:22
Postat av: Anonym

Men gud vad är detta för nån skummis? jag fick ett sms av han idag!! å ja finns ju inte ens på fb, å har ingen blogg eller nått sånt!!

2012-03-08 @ 14:16:01
Postat av: Maria

Hej! Jag blev kontaktad av den här perversa typen i början av veckan och var dum nog att svara o skriva med honom tills han blev för pervers och ville att jag skulle skicka bilder på mej själv och mina fötter o grejer.. Sen ignorerade jag honom i flera dagar tills idag när han skrev att han skulle komma o hälsa på mej för han visste vart ja bor! Han skrämmer skiten ur mej.. O eftersom jag bor ensam också så är det extra läskigt! Jag har nu nummret kvar om någon av er ville ha det. Jag kommer att polisanmäla honom imorgon för nu känner jag mig inte säker längre :/
Hör gärna av er om ni vill ha nummret

2012-06-24 @ 02:59:23
Postat av: C

Den här killen har terroriserat mig i ett år,och har helt enkelt bara vägrat sluta.
Jag har inte en anning om hur han fått mitt nr, har ingen blog och ingenstans där jag har laggt upp mitt nr på.
Men har inte hört från honom efter att han hotat mig och min flickvän hotade tillbaka att anmäla honom.

2012-06-30 @ 09:24:57
Postat av: Freddan

hej, fick också ett sms utav honom " tja läget? vem e du? träffats på fest korg? dejtsajt? kram undrande kille"
jag - eh va?
jonas- vem? jonas e ja
jag - jonas?
jonas - medlem dejtsida?ålder?
jag- ehm nej.. hur gammal är du sj?
jonas- 29 du? namn?
jag . vad spelar de för roll? vart fick du tag i mitt nummer?
jonas. e du säkert nån man chattat med på hot or not
och en massa mer, nu när jag läst om detta här, så blir man ju rädd för denna människa.

2012-07-08 @ 03:12:28
Postat av: Oxelina

Jag fick SAMMA Sms igår av han!
då svarade jag- Knappast, har ingen aning om hur du ens fått mitt nr ?
Hans svar. - Badoo?
Jag svara- Ehm nej verkligen inte, ger aldrig ut mitt nr.

Sen peppar peppar har jag itne hört någe mer, men nu vet jag vad jag ska göra om han fårtsätter.

Thank good för google! & den här sidan som berättar vad ni varit med om, tack!
Sammtidigt som jag beklagar för det ni fått stå ut med :(.

2012-07-20 @ 11:37:06
Postat av: x

anmäl...en polare till mig har haft han via sms,minst ett år,,sen en dag stog han utanför dörren till min polare,,,polaren bor i sthlm,,f.ö.är han vida känd i finspång,där han tydligen är aktiv,,,han har suttit inne för ofredande,trackaserier osv,,anmäl skunkfan,eller tracka tillbax,,polaren anmälde,,men i sthlm så lägger tyvärr inte det polisiära nån vikt vid sånt,,möjligtvis när man flyter upp vid statsgårdskajen,,men icke innan

2012-09-15 @ 14:24:22
Postat av: H.a

exakt du som nämnde finspång där har jag fått erfanehet av den jävla sjuka fan som tog kontakt med mig o en kompis till mig för ett år sen o de sjuka va oxå att han skickade exatkt likadant sms samtidigt till oss 2 o visste att vi va vänner + att vi på väg på fest ihop sen skicka massa sjuka sms & mms bilder på mig o kompisen som han hade kopirat av från fb men till slut fick vi han att sluta med att höra av sig med vi hotade att gå till polisen sen att mitt ex ringde han o skrämde han lite :)... fattar fan inte att de kan finns såna psykfall lösa...

2012-09-17 @ 18:11:37
Postat av: X

TILL ER ALLA,,,GÖR ANMÄLAN !!!!!som jag skrev i ett tidigare inlägg...han är SJUK i sitt huvud,,och i vissa fall nöjer han sig inte med att göra massutskick av sina jävla medelanden och patatiska foton,,,utan besvärar sig med att ta sig till sthlm,och irra runt,,,min polare som fick besök av han,,fattar INTE hur han fått varken adress eller tel..och att inte polisen gör nåt FATTAR jag INTE..han bor i ÅBY,som sagt anmäl,,,eller spela tillbax bollen 20 reser värre,skit ska skit ha,,

2012-09-19 @ 19:56:51
Postat av: M

Han bor numera i valdersmarsvik. Någon skrev att det inte är han på bilden men är 100% säker på att det är han. Har träffat honom och blev trakasserad i ca 2 år. Han ljuger om åldern oxå han är född 76 eller 77.

2012-12-03 @ 19:58:24
Postat av: Sky

Hallå!
Efter att ha tittat in här blir jag nästan mörkrädd... Jag jobbar som servitris och en dag så satt den här Jonas en hel dag i baren och snackade med mig. Det var ett väldigt lugnt pass och rätt tomt. Så jag var, precis som vanligt, snäll och schysst mot honom som verkade vilja ha någon att prata med. Framåt slutet av mitt jobbpass så började han kommentera hur söt och snygg jag var etc etc, jag antog att det var alkoholen som pratade och tänkte inte mer på det.. Man vänjer sig att vara tjej i restaurangbranschen menar jag.

Senare på kvällen, när jag är hemma, får jag standard-sms:et av alla kommentarer att döma: "tja läget? vem e du? träffats på fest korg? dejtsajt? kram undrande kille". I och med att jag heter Sky är det ju inte så svårt att spåra upp. Förstod direkt att det var han så jag svarade artigt och smsade en stund med honom i och med att jag fortfarande såg honom som en "kund" från jobbet. Efter ett tag ändrade smsen karaktär och han började skicka bilder på sig själv. Då slutade jag skriva och nu några dagar senare (han har skickat ungefär ett mms om dagen med bilder på hjärtan..) så författade jag ett sms där jag sa ifrån. Det har han verkat respektera men man vet ju aldrig...

Har den här mannen gjort nåt mer än att "bara" trakassera via sms? Är lite halvskraj att gå till jobbet nu... Han vet ju dessutom var jag bor och hur jag ser ut.

Vad göra?

2012-12-13 @ 17:36:17
Postat av: Alexia

DRIVER DU MED MIG?!
Fick ett sms utav samma person 03.20 inatt med
Samma inne håll "Tja läget ?Vem e du? Träffats på fest krog ?Dejtsajt?Kram undrande kille"

2013-04-12 @ 06:50:51
Postat av: Emil

Varför blir inte jag kontaktad? /sad face

2013-04-12 @ 08:32:55
Postat av: F

NÄEH =/ Jag fick just ett sms, precis likadant som ni andra fått och svarade tyvärr på det, att jag inte var intresserad. Livrädd att åka på samma skit nu.

2013-05-20 @ 11:35:45
Postat av: Sky

Update: Jonas har fortfarande inte slutat skriva till mig. Han har även börjat skriva sms till min sambo och ringer mig dagligen. Hans sms har sedan ett par månader tillbaka blivit rätt hotfulla och han skriver ibland sms med endast familjemedlemmars namn och/eller adress i. Creepy. Jag har pratat med honom 2 ggr sedan vår första kontakt och sagt ifrån båda gångerna. Han har skickat blommor till mig och repeterar ofta min adress i sina sms för att försäkra mig om att jag vet att han "håller koll". Har varit jävligt tålmodig då jag tyckt synd om honom, polisanmälan nästa..

2013-06-04 @ 18:34:14
Postat av: bella

Han är fortfarande aktiv. Han skrev till mig idag. Samma sms som han tydligen kört med i alla år!
Tyvärr hann jag svara innan jag blev länkad hit! Han vägrar svara på hur han fick mitt nummer. Han kallar sig nu för Walle (wallden i efternamn säger han) o påstår sig bo i Linköping nu. Vet det är samma för han skickade den bilden och skrev han va 29.
Tur för mig ska jag precis byta nummer och till privat på grund av tidigare liknande händelser!
Ett sms till av honom o det blir polisanmälan

2013-06-20 @ 19:01:17
Postat av: Arran

Jag fick också ett sms idag. Usch, det här låter ju helt sjukt. Men har han suttit inne för detta?

2013-07-03 @ 11:59:42
Postat av: Maria

Borde in psyket eller något. För normal kan han ju inte va. Är skriven i Valdemarsvik hos sin mormor.

2013-07-10 @ 22:14:35
Postat av: F

Han fortsätter att skicka då och då, har fått från två olika nummer från honom...

2013-07-21 @ 10:33:48
Postat av: Medina

Samma kille stalkar mig nått så in i helvete , fett läskigt!

2013-08-12 @ 22:45:16
Postat av: Jonna

Han har skrivit hela historian om 'dejtsajt? krogen? etcetc' hela två gånger i år. Dock kallar han sig själv Walle nu. Fick även ett sms av honom 2010. Konfronterade honom med den här bloggen och alla som blivit utsatta, han bad mig bara sluta tracka honom och sluta läsa en gammal blogg som han dessutom tydligen tjänade 10000kr på i rättegången mot Annelie. Första jag gör imorgon är att anmäla honom, gillar inte tanken på att en psykopat ska veta min adress, mitt namn, min familjs namn etc. Snälla ni, anmäl honom!

Svar: Rent skitsnack från den här uppenbarligen sjuka killen, detta blogginlägg har ej varit runt i någon rättegång.
Annelie Hansson

2013-08-22 @ 01:21:01
Postat av: vv

han är fortfarande aktiv, fått samma sms av han,två gånger, verkar svårt att hålla koll på alla nr ;)

2013-09-05 @ 11:12:56
Postat av: Emma

Varför googlade jag inte först?! Svarade just att han ska radera mitt nummer annars blir det polisanmälan.

2013-09-05 @ 13:59:05
Postat av: Emma

Nu hade han ändrat summan han skulle fått till 8 tusen. Han påstod dessuton att det var "förra ägaren" av mobilen som detta inlägg handlade om. Avslutar med "Men radera mitt me badootjejen" Creeepy! Hoppas jag blev av med honom annars blir det anmälan.

2013-09-05 @ 14:05:11
Postat av: julia

fick nyss ett sms av en okänd walle ..säger han e rok fått numret på badoo eller på krogen...

2013-09-23 @ 21:11:43
Postat av: juia

han har 0725186557 vi forskar vidare på honom...jag va med i tv igår (rikstäckande) inom en timma kom :hej har ditt nr på telefonen fått det på krogen dejtsajt?? kommer anmäla detta imorgon...

2013-09-23 @ 21:17:38
Postat av: JULIA

Idag har jag fått ett nytt sms från ett annat nr och misstänker att det är samma psykfall som skickat det, sms:et tyder så här :Dags för ny date? Kram T. numret är 0737288329. Nån mer som känner igen nummter?

2013-09-24 @ 12:13:42
Postat av: Anonym

0725186557, killen är skriven hos sina föräldrar i Valdemarsvik, 1977-04-25, Karl Jonas Roger Waldén

2013-09-27 @ 15:54:12
Postat av: vider

0725186557, killen är skriven hos sina föräldrar i Valdemarsvik, 1977-04-25, Karl Jonas Roger Waldén

2013-09-27 @ 15:55:34
Postat av: Hemlig

Fick sms av han idag. "Hej! Vem är du? Har fått ditt nummer ifrån krogen/dejtingsida. Mvh Walle"
Fan att jag inte googla här först. Nu har han tagit reda på vem jag dejtar, vart jag bor och vad mina barn heter och ålder på dom!!
Vafan ska jag göra? Detta känns sjukt!!

2013-10-06 @ 20:23:02
Postat av: Ann

Hej! Han hotade mig med att vi skulle ses och med att han visste vart jag bor osv.Anmäl honom! Det gjorde jag och jag har vittnat inför domstol.Han har skickat bilder m.m till minderåriga.Ingen aning om han blev dömd för något,detta var för flera år sedan.Han skickade nakenbilder till mig.

2013-11-24 @ 23:47:39
Postat av: Kajsa

Fick sms av denna typ igår kväll. Har ej svarat på det utan kollade upp det innan. Han har skrivit precis likadant till mig som han verkar gjort till andra. Vet någon om han kan får för sig att leta upp en eller liknande? Bor inte långt ifrån Åby

2013-12-13 @ 12:31:24
Postat av: emelie

Fick ett sms nu med. Fattar inte att man kan hålla på så fortfarande efter så många år. Har han inte blivit fälld?

2013-12-14 @ 02:49:45
Postat av: Sanna

Fick oxå samma sms idag från Walle, o ja trodde de va nån kompis som dummat sig o gett ut mitt nr till någon men när han blev personlig o skrev båda mina barns födelsedatum och vad dom hette och att dom hade var sin pappa blev allt obehagligt alltså. Han visste även va ett av mina ex heter.
Sen sa han att han va rik, generös o barnkär typ som om ja skulle bry mig?
Jävla psykfall, har slutat svara på hans sms efter de har ja fått 3 samtal + 30 sms på mindre än 3 timmar

2013-12-16 @ 15:59:02
Postat av: barbro

hej!har blivit utsatt för honom idag!någon mer som han trakasserar nu??? han e så obehaglig

Svar: Hej! Jag har lyckligtvis inte hört av honom på ett par år. Det är dock skrämmande hur många som, 4 år efter att det skrevs, fortfarande är utsatta och hittar till det här inlägget.
Annelie Hansson

2014-01-20 @ 13:04:06
Postat av: Micha

Fick just ett mess jag med..... Började med att googla numret(gör alltid de nä jag inte har de, är något paranoid) å hamnade här! Tycker synd om er alla som är utsatta, alla borde anmäla. Jag svarade med frågan om han hade för vana att skicka meddelanden till okända kvinnor, ej fått ngt svar än.... xD börjar han trakassera mig ska han få se på fan!

2014-02-17 @ 13:02:54
Postat av: SAMMA PERSON?

Har fått sms som lyder: "tja XXXXXX läget? Du kolla in mig på badoo nyss ;)". Kan det vara samma person? Numret är +46730745124, alltså 0730745124 om man tar bort Sverigenumret. Jag har inget med Badoo (dejtingsida?) att göra så jag har egentligen ingen aning om var den här personen hittat mig.

2014-10-09 @ 15:06:19
Postat av: nathalie

Min lilla syster fick sms igår från en kille som kallar sig Walle. Nr är 0705114210 o tillhör kontantkort. När hon inte svarar på hans sms som peppar peppar än så länge är oskyldiga så Möller han samma fråga om o om igen. Också att han fått hennes nr via badoo o att han vill ha seriöst eller bara sex.

2015-02-11 @ 10:02:59
Postat av: Anonym

Intressant läsning detta !! Nämligen jag och min granne har haft problem med han tyvärr fick han mig på fall till en början !! Väldigt jobbig å tjatig stalker aktig person som blir galen om man inte svarar !!

2015-02-24 @ 23:55:54
Postat av: Anonym

En till utsatt tjej som han tyvärr lyckades få en allt för dum bild på ;( försökt å få tag i svinet men inte lyckats men nu så !!! Känner igen mig i allt de ni skriver

2015-02-25 @ 00:06:38
Postat av: Anonym

Kallar sig Walle 34 år ! Inga barn , bor i Linköping , säger att han fått tag i numret via badoo , hotar med att sprida bilden han fick hotar med att komma åh besöka , hotar å skickar bilder från byn där jag bor märkte även nu att han står skriven nära mig på sin adress !!! Nu börjar detta skrämma mig ännu mer !! Vi skulle kunna sätta ditt han allihop ??

2015-02-25 @ 00:17:53
Postat av: Smått orolig

Hej! Fick för någon månad sen ett sms som löd "Strula på Harrys? :) Med på dejtsajt?" Från 0705114210. Har ingen vän som skulle ge ut mitt nummer, aldrig varit medlem på dejtingsajt, badoo eller ens varit ute och festat så när jag fick meddelandet så blev jag ganska förskräckt då han verkligen måste letat reda på mig någonstans. Glad att jag blockade numret direkt och inte svarade nu när jag googlade närmre på numret, om det nu är samma kille! Inte hört något sen dess i alla fall men man blir ju ändå nojig när man läser detta nu!! :/

2015-03-26 @ 00:01:13
Postat av: Anonym

Fick sms av han tidigare idag " Pratat krogen gav nr på bortaplan? Pratat på dejtchat?" Skrev han. Jag frågade vem det var och han svarade "Walle". Jag är i ett förhållande sen 6år tillbaka så jag har inte träffat denna man. Helt sjukt han kontaktade mig på nr 070-5114210

2015-04-07 @ 18:48:29
Postat av: Jonna

Sjukaste, fick nyss sms från denna "man" också! riktigt obehagligt! Men inser nu att jag inte är ensam!

2015-05-20 @ 17:38:31
Postat av: Uscha

Fick sms av honom för någon vecka sedan. Provade kolla numret på truecaller och fivk upp någon som hette "walle" sökte på numret och namnet walle på google och hittade hit. Jag bor i jämtland, någon annan som blivit utsatt här omkring?

2015-05-26 @ 03:03:20
Postat av: fy

Jag skrev att han Jonas Waldén kunde sluta höra av sig annars blir det polisanmälan. Efter det slutar han inte skriva. Obehaglig människa.

2015-05-26 @ 10:04:16
Postat av: Pernilla

Han har skickat mess till mig med !

2015-07-25 @ 00:31:45
Postat av: Katrin

Även jag har fått sms från samma nr precis nu. Men har inte svarat på hans sms för jag ville ta reda på vem de va först. Tack för denna blogg =)

2015-08-07 @ 16:21:06
Postat av: Anonym

Får ni sms/samtal ifrån Jonas så blockera ni honom på en gång!!!

2015-09-13 @ 16:02:10
Postat av: Anonym

Att han håller på ä:-(

2015-09-13 @ 16:51:46

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0