Dan före dan

Mitt hjärta blöder. Det är dan före dan och jag lägger på telefonluren. Försöker städa vidare. Lilla älskade dotter. Hon gör mig tokig ibland. Men jag saknar henne så fort hon kliver utanför dörren och livet är inte komplett förrän hon är vid min sida. Ledsenheten över att missa varannan jul kommer som vanligt, icke-tårar vore konstigt.

Jag är trött och frusen och känner av en tendens till migrän, men det blir ändå okej att spendera natten mot julafton med kollegorna. Skönt att vara tillbaka i yrkesrollen varje gång och jag trivs jävligt bra med mitt arbete.

Postat av: Fia

Känner ett litet hugg i hjärtat när jag läser det här. Hoppas att ert eget firande i förväg blev så bra att det i viss mån kompenserade att ni inte fick fira på rätt dag.

2009-12-25 @ 09:22:34
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ger en värmande kram

2009-12-25 @ 11:27:41
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0