14 februari

Jag har en bästa vän. Hon heter Lena och är helt fantastisk! I morgon ska jag och dottern se schlager och bli bortskämda med middag hos henne och det ser jag mycket fram emot. Lena och jag är de eviga singlarna och tänker därför bittra ner oss kring påfundet Alla hjärtans dag, njuta av champagne och hylla vänskap.

(man är inte normalare än man gör sig)

Postat av: V i c k t o r i a

Och min heter Linda...

2009-02-13 @ 20:36:03
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alla jävla hjärtans dag!!! Mitt skrutthjärta är hos pappan så jag hade tänkt bli dyngfull i ren protest, men ingen har tid att kröka med mig så jag funderar på om jag skulle ta och....äh, whatever...det e en lördagkväll som vilken annan, men folk som pussas och är kära vill jag då inte se....näe då....jag e inte bitter jag heller, mohahahaha

2009-02-13 @ 20:48:06

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0