Söndag

Hurra! Jag överlevde alla jävla hjärtans dag utan större sammanbrott, även om det var på håret. Jag ska skriva in det i min meritförteckning. Jag är helt fantastisk.

Postat av: Teresa

Jag hurrar också! För dig och för mig. Jag hade tänkt ha en dängfylla men fyllde dagen med fika med vänner, sonens hockeymatch, vände ut och in på sonens rum, tvättade, städade, kollade melodifestivalen hos grannen, hann mao inte med att sura över 'alla jävla hjärtans dag' ;)

2009-02-15 @ 17:49:40
URL: http://teresafagersta.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag glömde alldeles bort att fira alla hjärtans dag. Inga blommor, ingen choklad, ingen tårta, ingen champagne. Jag var fullt sysselsatt med en massa annat hela dagen, och somnade alldeles för tidigt på soffan. Men jag har svårt för alla hjärtans dag, mors dag, fars dag mm, för det känns som ett hån mot alla som av olika skäl inte kan vara med och fira.

2009-02-15 @ 21:45:36
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det var bra gjort! Jag blev faktiskt lite sorgsen när jag kom till Köpenhamn och insåg att det var den dagen. Sedan kom det allehanda erbjudanden och hjärtan överallt för att avslutas med utdelning av gelehjärtan på centralen. Så visst borde man glädjas åt det man har och så...men ärligt talat så sägs sånt ofta av de som redan har någon alldeles särskild vid sin sida. Men så försökte jag rycka upp mig ur sorgsenheten och fick iväg iaf en hälsning till en god vän och det kändes bra. Sen så fick jag faktiskt en present - även om det säkert var hundra andra som fick den också den dagen.

2009-02-15 @ 21:54:45
URL: http://www.alexandra.st

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0