Nu är det så spännande att jag nästan dör

Jag jobbar i natt och blev något förvånad när en av mina bästa brudar plötsligt låg på förlossningen på andra sidan korridoren, tre veckor före utsatt tid. Nu ska det födas barn men bebben ligger med rumpan neråt så det blir kejsarsnitt. Om en timme är det dags. Eftersom det är min favoritgynekolog som har jour, så har jag och de blivande föräldrarna tiggt till oss att jag får befinna mig i operationssalen när miraklet sker. Tänk vilken ära att få välkomna livet från första sekund!


Postat av: Helene

Vi sa ju att det skulle bli det bästa året någonsin.

Och det här var ju sannerligen en bra början!



Kram

2009-01-02 @ 07:02:36
URL: http://www.skrotlivet.blogspot.com
Postat av: V

Fantastiskt. Vet Du att jag igårkväll fantiserade om att det var Du som tog emot då jag kom in - ensam, för att föda barn...?!



Kram, V

2009-01-02 @ 23:10:15
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0