I all enkelhet vissen

Hej världen här kommer jag och är tom, jag går vilse i en trasselsudd. Tristessen har bitit sig fast i mig, ge mig ett liv, ett mål, en riktning. Jag har lust att prata med kvinnan som vet saker utan att jag säger något. I hennes armar känner jag mig hemma. Och hon vet, hon kan mig, hon kan mig per automatik och jag kippar efter andan. För när jag ser henne så ser jag allt det där som så få fick veta. Vi är två kvinnor vars själar ständigt finner varandra. Så hade det inte varit för att jag befinner mig på jobbet, så hade jag ringt till Mymlan och aldrig lagt på.

Postat av: Helene

Gå vilse i en trasselsudd. Precis så känner jag det.

Fast inte över samma saker såklart...



Bra uttryckt, måste nästan få ta den...



Kram

2009-01-07 @ 06:00:44
URL: http://www.skrotlivet.blogspot.com
Postat av: malin

Men usch, där e jag också just nu. Hoppas att det snart blir bra. kramar

2009-01-07 @ 16:47:39
URL: http://mallanp.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0