Nu närmar sig regnbågens tid


Imorgon startar Stockholm Pride. Jag är lycklig över att det finns människor som väljer att inte se enkelt på livet. Visst skulle allt löpa mer smärtfritt om man inte behövde ta ställning till eller försvara något, som i andras ögon inte är normalt. Jag omger mig med människor som tror på Livet. Och som tror på det Äkta. Att all kärlek är bra kärlek. Fint att ha det så. Ger trygghet, styrka och visshet i att det som är vackert på riktigt, alltid vinner.

Postat av: malin

Tjohoo, party !! :)

Jag var ute på Ramsvik en sväng idag bara för att kika lite. Vi svängde också ut mot Haby på vägen hem. Magiskt! Var någonstans bor du när du är på Ramsvik? På campingen eller i eget hus?

kram

ha det så kul :)

2009-07-26 @ 23:22:14
URL: http://mallanp.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0