Sommartid

Oslo var helt sagolikt vackert den här morgonen. Solen portionerade ut sig lagom mycket mellan träden. Det var vindstilla. Ljudlöst. Men, ändå så fullt av liv. Skorna fick mig att flyga fram längs promenadstigen till jobbet. Jag har druckit så mycket vatten att jag nästan drunknat inombords. För att hinna med alla tankar som ska tänkas, trots utmattningen som kommer av att springa i sjukhuskorridorer.

Postat av: Teresa

Stor kram till fina du som skriver så vackert och lämnar fina kommentarer på min blogg, jag är däremot sämre på att lämna avtryck men jag läser alltid och älskar det du skriver.



//Teresa

2009-07-18 @ 20:54:49
URL: http://teresafagersta.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0