Jag är ett hopplöst fall

Jag avundas alla som känner träningslust och ber till högre makter att jag en enda gång i mitt liv ska få känna lusten att träna och röra på mig för att må bättre. Känna de där endorfinkickarna? Inte ens när jag har tränat ofta och regelbundet har jag förnummit dem. Jag kanske lider av endorfinbrist? Kan man få en spray? Kan man köpa sig karaktär?


Postat av: Johanna

Haha...jag kan dela med mig lite :)! Hos mig sitter det snarare fast vid att jag aldrig har tid att träna. Men i höst blir d andra bullar!!! Synd att du inte bor närmare för då hade jag dragit med dig!

2009-06-13 @ 18:57:56
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: burriburrsonja

jag tror det är nåt man måste få med sig från när man är liten?



jag sattes på skidor innan jag ens kunde stå ordentligt och jag har rört mig som fan året runt i djupsnö och genom skogar bara för att jag själv tycker det är det bästa som finns i hela världen!



nu har jag inte samma liv men får jag inte röra mig blir jag deprimerad och galen.

2009-06-14 @ 01:02:55
URL: http://burriburr.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0