Att dela sitt liv med någon

Aktiva steg mot saker är alltid lite scary. Det här är säkert en bra sak men just nu orkar jag inte vara optimistisk. Är så trött på att inte få kyssa någon från tårna. Det vill jag. Men det verkar mycket lättare att vinna en miljon på lotto än att hitta någon att vara kär i, som blir kär i en tillbaka.

Postat av: Fia

Ja, det är verkligen ingen självklarhet.

2009-03-25 @ 20:19:52
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: missj

Det är fantastiskt svårt att hitta någon som känns så där rätt att man är redo att köpa det dåliga med allt det goda, att man vill ha ALLT den personen är...



...när man gör det så är det bara att chansa, att köra - även om vägen känns skumpig, guppig, toppig och dalig.



Jag har chansat. Har inte det slutgiltiga svaret ännu. Men jag tror på kärleken och styrkan i den.

2009-03-25 @ 20:22:27
URL: http://miss76.blogspot.com

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0