Oceanen



En helg som hittills inneburit mys med dottern, chokladätning, vänträffar, rödvinsdrickande och strosande längs gatorna i förorten. Jag älskar Stockholm men en lördag som denna känner jag längtan bort från det som är stad. Vill påminna och berätta för mig själv hur viktiga drömmar är. Livsviktiga. Man tänker att låt mig få bo vid havet och bara vara tillfreds resten av livet.

Postat av: Cecilia

Stockholm ar varldens basta stad! Jag skulle ocksa garna bo vid havet, (Skaffar jag barn flyttar jag till nagon av dom sma byarna vid Brighton)men alldra helst skulle jag vilja bo i innerstan om jag flyttade tillbaka till Sverige.

2009-03-22 @ 21:40:26
URL: http://cesandthecity.blogspot.com/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0