Beached whale 2009

Kattvakten, som även är min bästa vän, hade lämnat en liten present medan jag var på semester. Tre gratis träningspass på Friskis och svettis. Tack för piken sötnos. Jag vet inte om det var det faktum att vågen visade ett kilo extra imorse istället för sex mindre, eller att hälften av byxorna inte längre går att knäppa, eller kanske kombinationen av de båda som fick mig att anta erbjudandet. Nu ska jag alltså börja träna, kanske redan ikväll. Jag kommer att dö. Tack för den här tiden! Det var trevligt att lära känna er.

Postat av: V

Det kommer att gå alldeles utmärkt. Förstås.



:)

2009-05-11 @ 15:48:51
Postat av: Helene

Haha, det har jag oxå fått och jag börjar ju undra om det inte var från dig då???



Kram

2009-05-11 @ 21:45:23
URL: http://www.skrotlivet.blogspot.com
Postat av: Annelie

Helene; jag tänkte att du skulle dra med mig i örat när jag kommer med undanflykter.



Vicktoria; Jag avstod och lever därmed ett dygn till ;-)

2009-05-11 @ 22:30:29

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0