Telefontricket

Lagom till att jag låg i solstolen och betraktade fettvalkarna så ringde mobilen. Vid 31 års ålder borde jag ha lärt mig att inte svara på okända telefonnummer, men det gjorde jag alltså och möttes av en hurtig röst. Den tillhörde Klas, personlig tränare på SATS. Han tyckte att det gått lång tid sen jag sa upp medlemsskapet och ville gärna träffas för att diskutera min hälsa. Som om vi vore polare meddelade han glatt att han fyller 25 år på torsdag och att hans enda önskning var att jag skulle boka in mig så han fick visa deras tjusiga maskiner. Dumma, dumma, lättlurade jag. Man vill ju inte göra Klas besviken på hans födelsedag. Jävligt smart drag, han fyller säkert år varje gång han ringer någon. Så nu har vi en dejt. Han ska sitta där på ena sidan med sin muskliga 20-something-kropp och jag ska sitta på den andra och skämmas över mitt osunda leverne. Tips på hur jag snyggt tar mig ur det här utan att göra Klas ledsen, mottages tacksamt.

Postat av: malin

Måste du ta dig ur det då? Jag skulle just nu behöva ha någon som tvingar mig till gymmet. Faktum är att just idag har jag tänkt hela dagen att jag ska ge mig iväg dit så fort jag slutat jobba. Vi får väl se...:)

2009-05-25 @ 16:52:07
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: H C Barregren

Jag står där till klockan tre ;-)

2009-05-25 @ 17:44:29
URL: http://blogg.bums.nu
Postat av: Anonym

jag tycker helt enkelt att du ringer fanskapet, ber honom sluta trakassera dig och avslutar med att helt enkelt önska honom ett ryggskott med vidhängande bukfetma...

2009-05-25 @ 18:12:38
Postat av: Fia

Tror du inte att han triggas om han får ta hand om dig och få dig i toppform?

2009-05-25 @ 21:02:06
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ett litet tips...svara inte i telefon nar det ar ett okant nummer! Det ar nastan alltid nagon du inte vill prata med som en saljare/din bank chef/nagon stalker.



Halsa klas att du varit med om en olycka och varit tvungen att amputera bada benen, samt armarna...sa du kan aldrig svara i telefonen igen!



Fast annars ar det ganska kul att ga pa gym!

2009-05-26 @ 00:22:42
URL: http://cesandthecity.blogspot.com/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0