Flash forward

Det har varit lite väl heteronormativt på tv sen L-word sände sin sista säsong. Därför blev jag barnsligt förtjust när två snygga kvinnor i min nya favoritserie Flash Forward, blev alldeles kära i varandra. Fram för fler seriösa relationer mellan kvinnor på tv, istället för brudar som experimenterar a´la "I kissed a girl and I liked it".


Postat av: Vanilla

Jag håller med dig! En väldigt fin liten kärlekshistoria tycker jag att vi fick förra veckan i Idol där Mariette förklarade sin kärlek till sin flickvän. Naturligt, personligt och vackert.



Kram

2009-11-29 @ 19:47:26
URL: http://byvanilla.blogspot.com
Postat av: Matilda

Amen!



Måste leta upp tid och kanal för den där serien då:)

2009-11-30 @ 14:33:37

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0