Förgängligheten

Idag har jag slut på melodier. Jag skapar ord med tangenterna, men inga refränger syns. Jo, jag vill förmedla. Men jag är inte helt säker på att jag och omgivningen tolkar saker på samma sätt. Och det finns ändå inga bokstavskombinationer som räcker till.

Postat av: M

Allt är förgängligt, det kan man lita på. Just nu hatar jag det. Men försöker intala mig att det jag nu ser i ögonvrån, sveket som i hög grad pågår och sårar mig, det är också förgängligt. Nästa gång är det inte jag som gråter. Jag som skulle gå stark ur det som varit.

...detta appropå förgänglighet. Egentligen borde jag skrivit något uppmuntrande. Men det är svårt här jag ligger ihopkurad under en filt av självömkan.

2009-11-02 @ 19:39:20
URL: http://subcutant.blogg.se/
Postat av: Johanna

Har du någonsin funderat på att skriva en bok?

2009-11-02 @ 20:46:09
URL: http://buttahara.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0