Torsdag!

I dag kunde jag konstatera att jag varken har lunginflammation eller svininfluensa. Jag skulle vilja påstå att 13 timmars sömn var botemedlet! Gick upp för att skicka dottern till skolan, men somnade sen om och vaknade vid lunchtid, pigg och frisk som en nötkärna. Tempen som sakta hade stigit under gårdagen är nu nere på normala grader. Jag tror att kroppen börjar protestera alltmer mot oregelbundna arbetstider, men jag hoppas att den står ut med det till nästa höst. Sen är det dags att dra ner på girigheten till förmån för hälsan.

Postat av: Daniel

Du borde varva ner med finsk aerobics med mej!!!

2009-10-15 @ 22:05:36
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0