Dagen då jag motionerade

Igår kväll kändes det som en bra idé att cykla till jobbet. I morse när jag skulle åka hem igen efter nattarbetet... inte lika bra. Benen skakade när jag flåsade backe upp och backe ner i 43 minuter. Givetvis skulle jag kunna redogöra för hur uppfriskande detta var. Hur stark jag känner mig just nu. Det tänker jag inte göra. Jag svimmade när jag kom hem, på riktigt. Jag har ont i varenda lem i kroppen. Det värker och skaver, nästan gnisslar när jag går.

Jag säger det en gång för alla: motion är skadligt för hälsan!

Postat av: tea4two

I second that...

2009-09-16 @ 00:05:15
Postat av: Cecilia

Men herregud! Du ska ju inte ta i for hart galna manniska! Se till att du ater innan du ger dig i vag igen och att du har vatten med dig! 2 bananer innan du lamnar jobbet ar bra!

kram

2009-09-16 @ 01:01:50
URL: http://cesandthecity.blogspot.com/
Postat av: matilda

Amen!

2009-09-17 @ 16:18:54

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0