Höstens första dag

September fejkar sommar med morgonsol. Men jag går inte på det. Idag kom hösten ikapp när jag var tvungen att slå på elementen.

Då och då visar det sig att det man trodde var en utstakad väg inte går att gå på. Att allting som ”var klart” inte alls var så klart. Att tillvaron är bra mycket skakigare än den var bara minuterna innan. Så dagen ska jag spendera med bästa vännen, så att hon kan känna att vissa saker i livet fortfarande är stabila.

Postat av: Anna

Sedan du lämnade din första kommentar hos mig har jag följt dina inlägg dagligen. De är väldigt speciella, jag har lite svårt att hitta ord för att beskriva ditt sätt att skriva. Du skriver om något som händer i ditt liv eller om någon sinnesstämning. Du skriver om något personligt utan att ens nämna det, avslöja. Och ändå jag som läsare kan förstå och överföra dina ord till mitt eget liv.



Jag kommer att fortsätta läsa!

2009-09-17 @ 21:44:23
URL: http://www.annastilla.blogspot.com

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0