Gestagenpåslag

Inget särskilt idag, bara hormoner som väger mer än min kropp kan bära. Sån är den här bloggen... det går upp och det går ner. Om jag tittar noga följer mina blogginlägg någon sorts kurva. Toppar följs av dalar och djupt ner i dalarna hittar jag vägen upp igen. Yta och djup i skön förening. Orden hjälper mig att behålla perspektivet, hjälper mig att sortera.

Postat av: Daniel

- kallar det ordets makt.

2010-04-27 @ 13:48:08
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Sandra

amäh... det står att jag gärna... det betyder inte att jag har eller ska ha. lägg märke till SUCK!



och OM tuben ruben (som vi kallar den) flyttar hit så vill inte mammorna att den ska ha en kattkompis för mammorna är tyvärr lite allergiska. DUBBELSUCK!!!

2010-04-27 @ 23:08:57
Postat av: Sandra

PS. Om han flyttar till oss så behöver han ju öva på att jaga... DS.

2010-04-27 @ 23:28:50

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0