Just take this longing from my tongue

Jag saknar beröring och värme. Händer flätade och ögon näranäranära, tills det är för nära för att se mer och man bara kan känna. Den tysta sömnen och den självklara närheten från första stund. Ett sovrum där hjärtan alltid sjunger, ett intimt hus som rymmer all längtan.

 


Postat av: Teresa

Det var så längesedan att jag inte ens kan längta längre för jag minns knappt vad jag längtar efter, eller så tillåter jag mig inte att längta för då längtar jag ihjäl mig.



Fortfarande, nästan fem år senare, vill jag bara ha honom. Kan inte föreställa mig med någon annan. Jag är sjuk i huvudet tror jag, eller i själen.

2010-04-26 @ 11:50:33
URL: http://teresafagersta.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0