Kvalitetstid

Man möts upp. Man dricker vatten. Man dricker te. Man shoppar loss i ett centrum. Man äter lunch. Man äter citronmarängpaj. Man tar en skön promenad i vårsol. Man får ur sig några av alla tankar som har trängts i ens huvud den senaste tiden och som man överhuvudtaget inte alls vågar publicera på den här bloggen ännu. Man skrattar. Man kan säga precis vad som helst. Man inser hur mycket man har saknat.

Man ler mycket, för trots att jag både har varit och fortfarande är glad, så är jag inte riktigt hel när någon av mina vänner saknas. Liksom lite trasig när jag inte får träffa dem. Mina vänner är likt den klyschigaste av klyschor, mitt syre. Men det är härligt att ha någon som kan få allt det klyschiga att kännas fint. Det är fint att ha någon som känner en utan och innan.


Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0