Lite mod hitåt, tack

Tydligen har jag bokat in mig på en fikadejt på söndag med en ny bekantskap.

Ibland känns det som att ingen vill ha mig. Ofta känns det som att jag inte vill ha någon. Jag vet inte vilket som är närmast sanningen. Jag skulle aldrig stå ut att leva med någon som man bara har det okej tillsammans med. För mig har det aldrig räckt att ha en hand att hålla i när det är mörkt ute. För mig är det viktigt att det är handen på någon som får mig att tappa andan varje gång den rör vid mig.

Hjärnan säger att det måste finnas fler som hon.
Hjärtat är skräckslaget för att möta nya blå dunster.

Postat av: Ellinor

Modet har du tjejen! Annars skulle du nöja dig, att du inte nöjer dig och ger dig själv det du förtjänar, det är modigt! Du klarar söndagen galant, det vet jag!



Kram

2010-04-30 @ 06:41:24
URL: http://www.ellinorswebbdagbok.blogspot.com/
Postat av: Daniel

Bara våga. Go with the sunday flow så ordnar sej allt.

2010-04-30 @ 13:40:57
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Ces

Don't fret! Det är bara en fika. ;)



Men du vet mina tankar om känslorna du vill ha. Dom existerar inte efter 10 år tillsammans. För någon. Det betyder dock inte att man bara "nöjer sig" med att hålla någon i handen när det är mörkt. Den handen är tryggare och bättre än den som får dig att tappa andan. Stor kram

2010-04-30 @ 21:59:26
URL: http://cesandthecity.blogspot.com/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0