Fredag trots allt

Höjdpunkten idag, det var när lilla E frågade om hon fick laga en trerättersmiddag till oss. Äta efterrätten till Let´s Dance och mysa i soffan. Fatta: hon närmar sig tonåren och tycker fortfarande att MAMMA är bästa sällskapet till helgen! Hon föreslog att jag skulle ta ett glas semesterimporterat rödvin medan hon gick och handlade. Så nu sitter jag instängd på hennes rum medan det stökas i köket. Mammahjärtat slår små glada volter i bröstet.

Semesterbild från veckan som var


Postat av: Johanna

Vet du vaaaaad? Man kan och får göra hur många bloggar som helst, men sanningen är den att jag bara tänkte återuppliva en gammal blogg, men jag kom inte ihåg lösenordet :(



Men det är den sista nu, kanske... Sen har jag ju skapat en jag inte använder men ska använda när jag börjar resa, basåattduvet.

2010-02-27 @ 00:41:13
URL: http://fashionerar.blogg.se/
Postat av: Anna

Håll hårt vid dessa stunder. För en morgon är de som bortblåsta. Man tror inte att det ska drabba en...

2010-02-27 @ 19:51:18
URL: http://www.annastilla.blogspot.com

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0