Hoppet är det sista som lämnar även mig

Ikväll är det dags för middag och utgång med de roligaste jobbkollegorna. Det var väldigt länge sen jag hamnade på annat än Roxy, så jag ser fram emot att titta på såna där heterosexuella människor för en kväll. Budskapet jag bär idag är dubbelt; jag är trött efter nattjobb men jag klär mig färgglatt. Om utsidan är lite snygg, kanske insidan hakar på tänker jag.

Förresten. Om ni har någon bra på låt på hjärnan just nu, skulle jag bli glad om ni skrev en kommentar med den. Just nu känns det som om jag lyssnar på samma gamla musik hela tiden. Jag behöver lite nytt.

Postat av: Fia

Hoppas de heterosexuella kunde sköta sig hyfsat:)



Musiktips - oj, jag lyssnar jämt på musik och har hur mycket som helst av alla möjliga genrer.

Just nu lyssnar jag på ett säkert kort: George Michael, tex:

Careless Whisper

Heal the Pain

Don´t let the sun go down on me

Jesus to a child

You have been loved



Lite udda,ibland okända låtar

Susan McKeowan: Gonna Get Throuhg This World

Greta Gertler: If Bob Was God

Marit Bergman: Snow On The 10th of May

Sophia Hagman: Long Lonely Road

Sinead O´Connor: Something Beautiful

Lisa Loeb: The Disappointing Pancake

Jeff Beck: A Day In The Life

Marianne Faithful: As Tears Go By (Underbar!!!)

Marc Gabriel: Le lion est mort ce soir

Richard Clayderman: Ballade pour Adeline

Rosie Thomas: All the way to New York City

Dixie Chicks: Everybody Knows

In Flames: Hårgalåten

Clap Your Hands Say Yeah:Upon This Tidal Wave Of Yong Blood

Amanda Palmer: Guitar Hero

Pat Metheny Group: Last Train Home

Dianna Corcoran: I´ll Fly Away

Monica Brumby: The Change In Me

Darryl Scott & Mary Gauthier: Joan of Arc

Suzanne Vega: The queen and the soldier



Hmm, jag skulle kunna fortsätta länge, länge till.Men det där är några tips



2010-02-06 @ 10:29:45
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Sanne

Om du inte har lyssnat på Beth Hart så kan jag rekommendera det:)...lyssna först på I´ll Stay With You och LA Song,två grymma låtar!



2010-02-06 @ 15:22:17
Postat av: Annelie

Tack för tipsen, jag ska spotifya allt ikväll :-)

2010-02-06 @ 15:29:01
Postat av: Jenny

Själv sitter jag och lyssnar på Etta James och Dinah Washington och drömmer mig bort till en annan tid och plats...passar mitt sinnestillstånd just nu

2010-02-06 @ 17:16:23
URL: http://balansgang.blogspot.com/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0