Lika som bär?

Det är lite roligt det här med kändisliknelser. Själv har jag haft ihop det med en tjej som ser på pricken ut som Maggie Gyllenhaal och nu har jag från två helt separata håll fått höra att jag skulle likna Rachel Griffiths. Visste inte vem det var så när andra påståendet kom, var jag tvungen att bildgoogla. Det var ju sannerligen en komplimang, men jag ser verkligen inte vilka drag som skulle vara mina, mer än hårfärgen.

Det här är Rachel eller jag, jag eller Rachel...


Postat av: Anonym

ögonen. japp, där har du´t.

2010-02-28 @ 14:12:55
Postat av: Teresa

Jag var först! Visst då, visst då? eller?



Hur som helst tycker jag du är så lik henne att jag jämt tänker på dig när jag ser henne i min favvoserie "Brothers & sisters" som för övrigt går ikväll kl 21 på kanal 9.

2010-02-28 @ 15:25:34
URL: http://teresafagersta.blogg.se/
Postat av: Tove

I somras träffade jag en tjej som såg exakt ut som Maggie Gyllenhaal. Hon frågade om jag kände nån som hette Annelie. Jag anar ett samband.

2010-03-04 @ 22:50:10
URL: http://pandamamman.blogspot.com

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0