Flytta eller inte

Från nummer 28 till nummer 1. Vi pratar köplats för en hyresrätt. Nu har jag till imorgon på mig att bestämma mig om jag ska lämna bostadsrättslivet för ett fulare och lite sämre (men betydligt billigare och större) alternativ i samma kvarter. Vi får väl se. Jag känner mig lätt autistisk när det kommer till förändringar, vad det än gäller i livet.

Postat av: malin

hmm..svårt beslut. Det är ganska bekvämt med hyresrätt men man betalar en massa pengar i hyra som man aldrig får tillbaka. Är den fin?

2010-01-20 @ 18:25:31
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, det låter precis som mig! Hur mkt större är den nya lyan och finns det några andra för/nackdelar?

2010-01-20 @ 23:06:36
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Annelie

Den är fräsch men känns väldigt liten i yta, även fast det är en trea. Fördelar: jag tjänar många tusenlappar på en större bostad i samma kvarter. Nackdelar: Jag blir av med trädgård och får en dassigare utrustad lägenhet som jag aldrig får igen några pengar för.

2010-01-21 @ 01:03:51

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0